« 第135回九州地区高校野球大会、10月29日結果 | トップページ | さらば、木村浩一郎(T^T) »

2014年10月30日 (木)

第135回九州地区高校野球大会、10月30日結果

九州学院対糸満は、4-3でぃ九州学院ぬサヨナラ勝ち。(T^T)
あがい~。(T^T)
負けよった~。(T^T)
後1勝でぃ、3年連続沖縄ぬ代表が神宮に来ゆったんだのに~。(T^T)
糸満は初回表、1点を先制さいが。すぬ後、金城(乃)君とぅ伊勢君ぬ投ぎ合いが続き、6回までぃお互いに0を重ねよったってぃば。して7回、糸満はスクイズ何かでぃ、貴重な2点ぬ追加点を上ぎ、3-0さいが。ばんはよ、くぬ時点でぃ、神宮でぃ躍動しる、糸満ぬ諸君ぬ姿が、脳裏に浮かびゆったさいが。やしが8回、代わった安谷屋君に襲いかかる九州学院。(>_<;)連打でぃ、あっとぅ言う間~に同点さいが。(>_<;)して9回、糸満は金城(乃)君を再び登板さしたむぬぬ、九州学院ぬ勢いは納まらず、無念ぬんじちゃ~びら負きさいが。(T^T)
やしがよ、くりでぃ選抜は確定さいが。o(`_';)くぬ悔しさは、きっとぅ甲子園でぃ晴らしてぃくりるハズ。
たんでぃが~たんでぃ~。糸満ぬ諸君。
わいど~、糸満!\(^◇^)/

|

« 第135回九州地区高校野球大会、10月29日結果 | トップページ | さらば、木村浩一郎(T^T) »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 第135回九州地区高校野球大会、10月29日結果 | トップページ | さらば、木村浩一郎(T^T) »