« たまごプリン | トップページ | タイブレーク導入絶対反対! »

2014年10月 2日 (木)

久々の島ぶ~

今日は、久々に中央大学ぬ島袋君が好投しゆったさいが。(^_^)
7回から登板してぃからよ、3回を1安打3三振ぬ無失点さいが。
正直、鳴り物入りでぃ入った大学だきどぅよ、苦労ぬ連続だったさいが。(T^T)制球難とぅ、怪我。うむむ。
んまぁ、実は高校時代から、怪我はだうしてぃ来たんだきどぅよ。やしが、高校時代は、うぷ~うぷな大会ぬ時には、にゃんとぅか克服し、帳尻を合わしてぃ来ゆったんだきどぅよ。
制球難についてぃは、高校時代はあぬ威力ぬある直球は、少々外りちょってぃむ、振ってぃくりてぃうったっちゅ~所さいが。
やしがよ、すりらを克服してぃ来たからくすぬ、春夏連覇さいが。o(`_';)島袋君だったら、でぃきるハズね。わいど~。

|

« たまごプリン | トップページ | タイブレーク導入絶対反対! »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« たまごプリン | トップページ | タイブレーク導入絶対反対! »