« いよいよ明日、プロ野球ドラフト会議 | トップページ | 美人はどんな髪形でも美しい »

2014年10月23日 (木)

2名指名

ふ~。(^_^)
にゃんとぅか、2名ドラフト会議でぃ指名さりたさいがよ。まいふか~。(^_^)
福地が横浜4位でぃ、島ぶ~君がソフトバンク5位さいが。
福地ぬでぃき如何が、来年ぬ横浜ぬ浮沈ぬ鍵を握るとぅ、ばんは勝手に思ってぃうるさいがよ。して、島ぶ~君には、指名しなかった各球団が地団駄踏むふ~な~活躍をしてぃ欲しいさいがよ。東浜とぅ一緒ににゃってぃから、両者リングアウト.....じゃ無くてぃよ、両輪とぅしてぃ、ソフトバンクを牽引してぃ欲しいさいが。すんでぃむってぃよ、ロッテとぅぬ対戦ぬ際には、今日は東浜対大嶺、明日は島ぶ~君対川満ぅとぅ、連日に渡ってぃばんたがうちなんちゅ~を楽しましてぃくみそ~り。m(_ _)m
福地む島ぶ~君む、わいど~!\(^◇^)/

|

« いよいよ明日、プロ野球ドラフト会議 | トップページ | 美人はどんな髪形でも美しい »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« いよいよ明日、プロ野球ドラフト会議 | トップページ | 美人はどんな髪形でも美しい »