« 運天の佐村 | トップページ | JAL煎餅、品質向上\(^◇^)/ »

2014年10月 8日 (水)

反省会

今日はよ、あとてぃ~ちでぃ九州大会に行ける所だったぬにばんみかさりゆった反省会だったってぃば。
あがい、怒りぬ矛先がばんに向かうかとぅ、しっこチビりそうだったんだきどぅよ、尊敬しる先輩ぬ粋な計らいでぃから、たっくるさりずに済んださいが。先輩、たんでぃが~たんでぃ~。(T人T)
たっくるさりずに済んだ以上に、尊敬しる先輩ぬありがた~~~~~いお話をだう賜り、すっちが感謝感激さいが。さすが先輩!o(`_';)ばん何ぞ、先輩とぅ同じ空間ぬ空気を吸うくとぅさい憚らりるさいが。m(_ _;)m
サンエーぬSさんや、コザぬ有力者をばんみかしてぃまでぃ、先輩とぅぬ反省会を選んだくとぅは、すんなに.....じぇじぇん後悔してぃ無いさいが。店員に、姉ぇ姉ぇが1名むうらんかったきどぅよ、すんなぬ、取るに足らないくとぅさいが。.....たぶんよ。(^_^;)
更にありがたいくとぅに、「え、年末も反省会するぞ!」とぅぬお言葉を賜ったさいが。\(^◇^)/
年末は、コザぬ有力者とぅぬ忘年会むある(^_^;)んだきどぅよ、にゃんとぅか調整しるさいがよ。

|

« 運天の佐村 | トップページ | JAL煎餅、品質向上\(^◇^)/ »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 運天の佐村 | トップページ | JAL煎餅、品質向上\(^◇^)/ »