« 特定秘密保護法 | トップページ | 祝!高野人母美復帰試合勝利\(^◇^)/ »

2014年10月15日 (水)

猫に小判、馬鹿に寿司

寿司おごってぃむらったさいがよ~。(^o^)たんでぃが~たんでぃ~。(^人^)
して、食ってぃうった連中ぬ中でぃ、にゃんでぃか知らんきどぅよ、大食いぬ話ににゃってぃから、大食い自慢ぬ話ににゃりゆったってぃば。本来、くぬ手~ぬ話は、適当に受き流すべきだとぅ思うんだきどぅよ、周りにむ乗しらりてぃから、すぬ中ぬ3名でぃ、急遽大食い選手権ににゃりゆったさいが。まつがいど~。m(_ _;)mやしがよ、しるとぅ決まりゆったらばよ、野球でぃむ大食いでぃむ、勝利に向かってぃ精一杯ぬ努力をしるぬが、ばんぬ信条さいが。o(`_';)
いちゅんど~!o(`_';)
がうがうがう。
楽勝~~~~~。
あっがいたんでぃ~!(@_@;)じぇんじぇん口ほどにむ無ぇ連中ってぃば。え、いった~、すんにゃんでぃ、良く大食いを誇りたむんさいが。恥を知れ。

|

« 特定秘密保護法 | トップページ | 祝!高野人母美復帰試合勝利\(^◇^)/ »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 特定秘密保護法 | トップページ | 祝!高野人母美復帰試合勝利\(^◇^)/ »