« さすがグリエル | トップページ | 来年もグリエル »

2014年9月 1日 (月)

茶番劇の果て

いんや~、ようやく腐れ番組が終わったさいが。にゃんとぅか1安心さいが。
「奇跡」「愛」「絆」等とぅ、いっかにむ倭人好みぬ言葉を並び立てぃてぃからぬお涙頂戴。あがい、虫酸が走るとぅは、正にくぬくとぅさいが。o(`_';)
じぇぇぇぇぇっっっっったいに、自らぬ領域に入ってぃ来ん物には、涙してぃから、津波ぬ瓦礫処理にゃんかを近くぬ自治体でぃ行おうとぅしるとぅ、烈火ぬ如く怒り狂ってぃから反対しる。昔っから、倭人とぅはそう言う民族さいが。
宗主国でぃある、アメリカ~に対してぃは、自らぬ領域に入ってぃ来るくとぅを認めるぬかむ知りんきどぅよ。忠実な犬さいが、ワンワン。
年に1度ぬくぬバカ騒ぎは、毎年吐き気を催すさいがよ。あがい、別にばんは妊娠してぃうらんきどぅよ。
沖縄ぬゆいま~るぬ心を受け継いでぃ来ゆったばんたがうちなんちゅ~には、倭人ぬ良い人ごっこ等、唾棄すべき物さいが。自己満足に浸る倭人は、ま~んてぃ滑稽さいがよ。
来年むくぬバカ騒ぎをしるんだろうきどぅよ、せいぜい自己満足に浸り、ま~んてぃプリムヌな光景を見しれ。ばんは、必死に吐き気を我慢しるからよ。

|

« さすがグリエル | トップページ | 来年もグリエル »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« さすがグリエル | トップページ | 来年もグリエル »