2017年12月 9日 (土)

沖縄ローカルニュース最終回

むっとぅげれんげれんににゃるぬか~とぅ思ったらばよ、極々一般的な内容だったさいが。唯一、久々に田仲~が出ゆった位さいが。涙等無く、情報発信に徹した所に、高い自尊心を感じたさいがよ。
尻切れあ~き~じゅ~企画むあり、無念さは計り知れんさいが。
確率は低いむぬぬ、特別番組ぬ可能性は漂わしてぃうったんだきどぅよ、重要なぬは、毎月毎月ぬ沖縄を発信しるくとぅさいが。突発的な沖縄番組は、しょっちゅうやってぃうるからよ。
とぅは言え、今までぃぬ功績は、決してぃ消えるくとぅは無ぇさいが。
たんでぃが~たんでぃ~

| | コメント (0)

2017年12月 7日 (木)

攻撃用ミサイルの配備先

当然、朝鮮半島でぃ戦争がおっ始まった時に先陣隊とぅしてぃ行くアメリカ~海兵隊ぬ配備さりてぃうる、朝鮮民主主義人民共和国から日本でぃ1番遠い都道府県ぬ沖縄に配備さりるんでぃしょうね?え、ミサイルは近くに配備してぃ、海兵隊は1番遠い所に配備しるにゃんっちゅ~プリッたくとぅは、いっくら倭人がプリムヌだとぅ言ってぃむ、しんよね~。ヾ(^_^)
あばっ、唯一、海兵隊を追い出した売国奴ぬ巣窟ぬ静岡県に配備しるにゃらば可。\(^◇^)/

| | コメント (0)

2017年12月 5日 (火)

ケロニア失速\(^◇^)/

すりすり、撃沈寸前さいがよ。\(^◇^)/
ケロニアぬ撃沈にゆってぃ、ケロニアに群がったてぃうった蠅共が右往左往しるぬが目に浮かぶさいが。くっりが愉快痛快奇々怪々ぬ怪物君さいがよ。\(^◇^)/
所詮、ケロニアはケロニアさいが。っちゅ~くとぅでぃよ、東京都ぬ有権者た~は、プリムヌぶわ~っかりっちゅ~ぬが照明さりゆったさいがよ。(^_^)
ケロニア、んじちゃ~びら。ヾ(^_^)

| | コメント (0)

«沖縄の恥逃げまくり